محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

معجزه مامان و بابایی

ني ني 6 هفته اي من

1391/10/26 12:21
نویسنده : mamani
126 بازدید
اشتراک گذاری

نفس مامان..ديروز رفتم دکتر با يه جعبه شيريني...از بس که از بودن تو توي دلم خوشحالم ميخوام شيرين کنم همه جارو..

دکتر با کلي حساب کتاب گفت من 6 ماهم شده حالا شما هم ني ني من فک کنم 4 ماهت شده...انشالا کم کم داره قلبت شروع به تپيدن ميکنه...ميدونستي من با تپش قلب تو جون ميگيرم...ميدوني قلبم تا اون روزي که قلبت تشکيل بشه داره تند تند ميزنه...نفس مامان ميدونستي الان خونم با تو جريان پيدا کرده...

بابايي کلي خوشحاله...ديگه داره کم کم باورش ميشه تو هستي...ولي از من قول گرفته که يادم نره اول زن اونم...خخخ

حالا به دنيا که بياي مي فهمي اين حرف بابايي يعني چي..کلا بابايي شما عجيب غريبه فکراش...

انشالا اگه خداي بزرگ بخواد آخر اين ماه ميرم سونو تا قلب نازنينتو چک کنم...قول بده خواهش ميکنم قول بده براي مامان بتپي...

دوستت دارم بهترين هديه زندگي من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مهلا
26 دی 91 12:53
عزیزم وجود کودکت مبارکککککککک راستی متنت را تصحیح کن پر از اشتباه است منظورم این متن است دکتر با کلي حساب کتاب گفت من 6 ماهم شده حالا شما هم ني ني من فک کنم 4 ماهت شده
د؛م
26 دی 91 18:50
از من نصیحت از اول باهاش اینجوری صحبت نکن فردا لوس میشه نمیشه جمش کرد ها! ناسلامتی میخاد برا خودش مردی بشه
مانلی
26 دی 91 19:10
سلام المیرا عزیزم مرسی از جواب که بهم دادی ان شالله شاهد خوشبختی وسلامتیش باشی عزیزم ان شالله سالیان سال کنارهم باعشق زندگی کنید حس مادر بودن زیباست حتی از لحظه تشکیا نظفه همیشه شادکام باشی عزیزم
لیندا
27 دی 91 11:55
مبارکه عزیزم به سلامتی برای منم دعا کن ممنونم
فرشته
28 دی 91 23:51
الی خواهری هرروز میام از کوچولومون خبر میگیرم