محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

معجزه مامان و بابایی

ني ني ناز من

1391/10/24 8:56
نویسنده : mamani
145 بازدید
اشتراک گذاری

اين روزا دارم تک تک ثانيه هاي زندگيمو ميشمارم...انگار زمان شنيدن صداي قلب تو داره کش مي آيد...اين روزا تا چشامو ميبندم تو رو ميبينم و تا چشامو باز ميکنم مي خوام تو رو ببينم...

نفس زندگي من..حالا که 4 روز از فهميدن وجود تو ميگذره...روزهام انگار جريان پيدا کرده..انگار تمام دنيا را ميخوام شادي ميکنم...انگار به اندازه تمام خنده هاي دنيا ميخوام بخندم...به اندازه تمام چشماي دنيا ميخوام گريه کنم...

تک تک نفسامو آروم آروم از سينه بيرون ميدم..مبادا تو اذيت بشي...آروم بلند ميشم مبادا دردت بگيره...به قشنگي هاي خدا فک ميکنم تا تو آروم بگيري...نفس من تمام وجودم فرياد ميزنه که بمون برام..رشد کن..بزرگ شو...

گاهي با ترس ازت ميخوام محکم به دلم بچسبي...خدا رو التماس ميکنم که برام نگهت داره...نفس من

خواهش ميکنم  ادامه بده مامان بودنمو...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

D.m
24 دی 91 19:48
بی جنبه خوبه هنوز فقط یکیه ها پس مامانم با 5 تا حتما ذوق مرگ میشده
مامان سارا
25 دی 91 12:43
انشاا... به سلامتی تا 9 ماهگی بارداری خوبی تجربه می کنی و بعد یه نی نی خوشگل به دنیا می یاد
فرشته
25 دی 91 22:58
الی خواهر دلم واست تنگ شده بیا کلوپ و از حال و هوای خواهرزادمون بگو