محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

معجزه مامان و بابایی

پس انداز نی نی کوچولوی من

1391/10/29 22:00
نویسنده : mamani
188 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی ناز من امروز با بابایی اولین بار بردیمت رستوران البته شما تو دل من هستی .و به واسطه وجود شما من شدیدا هوس جوجه کرده بودم...خیلی مزه داد..تا از غذای بابایی هم خوردم..کلی کیف کردم...عکس هم گرفتم برای یادگاری هروقت یاد گرفتم چطوری اینجا عکس بزارم همشو واست میزارم....

بعدش رفتیم برات یه قلک سفالی بزرگ خریدیم..تا از همین امروز برات پس انداز کنیم...از قلکت هم عکس گرفتم گل من...

بابایی اولین پولشو انداخت کلی هم برای سلامتیت دعا کردیم و صلوات فرستادیم...یه سالت که شد انشالا قلک را با هم میشکنیم..اگه دختر بودی که میریم برای دخملی خودم طلا میخریم..خخخخ به سبک قدما

اگه پسملی بودی نمیدونم همونجا برات تصمیم میگیریم...شاید برات ماشین شارژی گرفتیم....

خیلی دوستت دارم نازنینم..هر روز جلوی آینه به خودم میگم من واقعا مامان شدم؟؟هرروز این سوالو میپرسم و دلم پر ترس میشه...اگه قول بدی مواظب خودت باشی و تو دلم خوب رشد کنی دیگه نمی ترسم....

نفسم به نفس تو گره خورده..نفس بکش برام...بهترینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)