محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

معجزه مامان و بابایی

قهرمان 19 ماهه من

1394/2/1 10:45
نویسنده : mamani
106 بازدید
اشتراک گذاری

محمد رضاي عزيزم ما يه ماهه که وارد سال جديد شديم...امسال دومين سالي بود که زندگي سه نفرو رداريم تجربه ميکنيم...

اين زندگي سه نفره خيلي خيلييييي متفاوته..با زندگي قبلي مون...تمام وجود من و بابايي با تو و نفس هات گره خورده

تو سال جديد چندبار اومدم برات بنويسم اما اينقدر نگران دندوناي نازت بو.دم که ترجيح دادم نگراني هامو تونوشته هام حس نکني....

متاسفانه نميدونم چرا اما شما از يکسالگي راهي دندونپزشکي شدي...و فکر کنم رکورد کم سن و سال ترين متقاضي عصب کشي را شکستي...اچند روز ديگه وقت عصب کشي داريم ..و هرروز که نزديک تر ميشيم ..من از واکنش هاي قابل پيش بيني و غير قابل پيش بيني شما نگران تر ميشم....

خدا کنه بتوني اين درد را هم خوب تحمل کني ...ـخه شما يه قهرمان کوچولويي پسرم

هرروز که بزرگتر ميشي ماشالا فهميده تر و عاقل تر ميشي...منظورم اينه که دقيقا ديگه ميدوني چي ميگم يا خودت ميدوني چي ميخواهي...

پسر نازنينم کارهات واقعا بامزه و خوردنيه....يه هواپيما کوچولو داري روش دراز ميکشي و  مثلا قان قان ميکني ....اين کارو با يه کاميون کوچولو هم انجام ميدي....مثل ماهي کوچولوها خودتو ميکشوني رو زمين....

عاشق اتوبوس و کاميوني....از چند کيلومتري ميبينيشن و اشاره ميکني به من که منم بهت بگم :آره اتوبوسس...کاميون....و تو هم ميخندي و ذوق ميکني...

 

يه کلمه جديد که عاشقشم و شما ميگي  اينه که تا يه مرد را ببيني ميگي قاقا...يعني آقا...خيلي ناز ميگي...

عاشق برق و لوستر و مهتابي و هرچي که روشته هستي ...تو تالار ها و حرم که پر از لوسترهاي بزرگه شما ديگه کلا رو به آسمون راه ميري

فداي خنده هات بشم که تا ميبيني خونه ساکته به سبک خودت ميخندي و نگاه ميکني ببيني من چکار ميکنم....

عاشق اين هستي که دست منو بگيري و ببري تو اتاقت و ساعت ها بشينيم با اسباب بازي هات بازي گنيمو شعر بخونيم...

يکي از ويژگي هاي برجسته شما پسرم جيييييغ هاي بنفشت هست...که فرق نميکنه شاد باشي يا ناراحت...کلا در برخورد با هيجان جيغ ميکشي وووووووو من واقعا طاقت اين يکيو ندارم. بخدا گوش فلک کر ميشه چه برسه گوش من...

يه عادت قشنگ هم داري ميشيني با خودت آواز ميخوني..مامانييييي...بابابيييي......بلللله...قاقااااا......و دوباره همينا تکرار ميشه...اين اخلاقت به بابا جون رفته

 

فداي تو بشم انشالا اين روزهاي درمان دندون هات بسلامتي بگذره ووو و يه نفسي تازه کنيم تا بازبا هم بريم بسو.ي تست لبنيات

 

مواظب معصوميتت باش نازنينم

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)