محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

معجزه مامان و بابایی

پسر 9 ماهه من

1393/3/31 11:51
نویسنده : mamani
138 بازدید
اشتراک گذاری

محمد رضاي گلم الان شما 9 ماه و 7 روزت شده

ماشالا شيطوني شدي براي خودت...يکي  از با نمک تين کارايي که انجام ميدي اينه از ديوار يا هر ارتفاع بلندي ميگيري و قد بلندي ميکنه بعد با فشار و زور فراوووووون در حدي که قرمز بشي يه پاتو ميگيري بالا ..که تلاش کني بري بالا...

من نميدونم از اين بالاها چي ميخواي...ولي سرخ شدنت  وتلاش خيلي زيادت که خودتو برسوني بالا خيلي  جالبه

جالبه که اصلا محاله با اين قد تو بتوني بري روي اپن ولي همچنان تلاش ميکني...فداي پشتکارت بشم... بعد نهايتا که نميتوني بري بالا و با اين واقعيت مواجه ميشي که شما هنوز 9 ماهته...غر ميزني و مياي بغل من و از ميري بالا...

من خيلي موقع ها ميشم صخره و شما با من صخهره نوردي ميکني....

صبحا که سر کارم يه لحظه چهره نازت و چشماي پر از هيجانت از نظرم دور نميشه..خدا حافظت باشه انشالا

پسر نازم 5شنبه شب با خاله الهه و حنانه که شما عاشقي رفتيم برات يه فرش خريديم...آشپزخونه ما مدتها بود که فرش نداشت و از اونجايي که شما به مرحله اي رسيدي که  ميري تو کابينت و .....يا از گاز ميگيري و لباي خوشگلتو ميچسبوني به آيينه گاز تا صدا دبياري...و مدام پاهاي کوچولوت سر ميخورد و من هزار بار در روز سکته ميکردم  ..خلاصه يه فرش خوشگل رنگي رنگي خريديم که عکسشو در اسرع وقت يا شيطوني هاي خودت برات ميزارم....

محمد رضاي ناز من تو بهتري و برترين هديه خداوندي که بي دريغ به زندگي و من و بابايي داده...انشالا هميشه زير سايه رحمت خدا باشي..رشد کني و ...هميشه با نشاط بخندي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)