محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

معجزه مامان و بابایی

محمدرضای بزرگ من...

1396/2/30 9:18
نویسنده : mamani
74 بازدید
اشتراک گذاری

یکی از بی نظیر ترین جملاتی که این چند روز گفتی را میخام برات بنویسم...

نشسته بودی داشتی به پاهات ور میرفتی..بعد یه هو گفتی مامان ایشالا من بزرگ بشم...مرد بشم از اینا در میارم(بعد موهای رو شونه بابایی رو نشونم دادی)....بعد گفتی تازه الان یه کم مرد شدم پاهام یه کم از اینا داره...

الهی قربون بزرگ شدنت بشم....که چقد معصومانه داری بزرگ میشی...

باز یه روز دیگه گفتی مامان ایشالا من بزرگ شدم..محمدرضای بزرگ بشم بعد دیگه تو خیابون راه میرم..تو پیاده رو راه نمیرم!!!

فدای فکرای محمدرضاییت بشم...که بی نظیره..مثل برق چشمات..مثل "چرا" گفتنای  خاصت...مثل نگاه معصوم و شیطونت...

قربونت بشم

ایشالا ایشالا سالم و شاد بزرگ بشی....

محمدرضای سه سال و 7 ماه من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)