محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

معجزه مامان و بابایی

هورااااا..محمدرضای من سه ساله شد

1395/6/24 9:53
نویسنده : mamani
107 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم دیروز تولد شمابود..بسلامتی سه ساله شدی...بزرگ شدی ماشالا...اقا پسر شدی...

خودتم میگی من آقا پسلم...بعد میگی دخترا با پسلا..پسلا با پسلا...کل شعر را تحریف کردی ماشالا

دیروز یه کیک باب اسفنجی برات گرفتم تو مهد کودک تولد داشتی... خیلی خوشحال شده بودی..و کلی ذوق کردی..تا شب چندین بار برام تعریف کردی..انشالا بزودی مربی مهربونت عکساتو بده..

عزیز من خیلی دوست دارم...خیلی دوستت دارم..و بزرگترین چیزی که از خدا میخوام اینه که شما سالم و صالح بزرگ بشی....واقعا فقط اینو از دنیا میخوام...

انشالا جمعه هم یه تولد خانوادگی داریم و کلی کادوهای خوشگل موشکل برات خریدیم...

لگووو از اون کالسکه هایی ها...ماشین آتش نشانی...که مطمئنم با دیدنش منفجر میشی..

ماشین پلیس که عاشقشی...و ....پ

دوستت  دارم محمدرضای سه ساله من...و از بزرگ شدنت بی نهایت خوشحالم

پسندها (1)

نظرات (0)