محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

معجزه مامان و بابایی

پسرک مهدکودکي من...

1395/5/3 13:36
نویسنده : mamani
97 بازدید
اشتراک گذاری

محمدرضاي نازنينم  اين روزهاي گرم تابستون  صبح زود بيدار ميشي وميگي بابا من آماده ام...بريم مهدکودک پگاه...

فرقي نميکنه چه ساعتي خوابيده باشي..جديدا صبحا سحرخيز شدي و ميگي بريم مهدکودک...واقعا انگار بزرگ شدي...

خداروشکر ميکنم که تونستي مهدکودک و بچه هاي اونجا رو دوست داشته باشي...

عکساي صبح گاهيت را بزودي ميزارم برات...

شب موقع خواب يه دفعه ميگي بريم مهدکودک...بعد ميگي خب مهدکودک که تعطليه هنوز...و يه نيم ساعتي بايد برات توضيح بديم که الان آسمون خاموشه..مهدکودک خوابيده و مريم جون درشو قفل کرده..فردا صبح که اسمون روشن شد با هم ميريم...بعد شما دقيقا همين توضيحات را تحويل خودمون ميدي و ميخوابي...

خيلي دوست دارم تک تک کارهاتو تو مهدکودک ببينم ..ببينم پسرک من با دوستاش چکار ميکنه...چي ميگه...

هر روز که مياي ميگي آتنا پاهامو گرفت..امير حسين منو هل داد...نميدونم تو دنياي معصومانه شما اين حرفا يعني چي...دوس دارم ببينم تو بازي هات شاد هستي يانه...

هميشه وقتي از مهدکودک ها رد ميشدم و بچه هاي کوچولو مثل شما رو ميديدم که با چشم خوابالو بغل مبي هاشون ميرن دلم ميسوخت ..الان که اين سناريو را هر روز تجربه ميکنم دلم کباب ميشه...بعد که ظهر مياي و از مهد برام با شادي تعريف ميکني ميگم مزاياش بيشتر از معايبشه..

نميدونم ..واقعا نميدونم...فقط ميدونم  خيلي دوس داشتم کنارت بودم و تو آرامش هر ثانيه رو کنار مامانت تجربه ميکردي...ولي خب ديگه انگار بايد با اين مسئله هر دوتامون کنار بيايم..

خيلي شيرين زبون شدي..جمله بندي هات خيلي کامله...و تو تمام حرفات که خيلي غافلگير کننده است من هميشه حسرت چهارتا دندون کوچولوي شما را ميخورم که اگه الان بودند چقدر کلامت شيوا و زيباتر بود...

و واقعا بوضوح يه پسربچه شيرين زبون شناخته ميشدي...بعد ميگم بيخيال همين که ميبينم ماشالا همه چييو خيلي خوب ادا ميکني و همه کامات دنيارو به کار ميبري با زمنتظر 7 سالگي شما ميمونم براي چهره با دندون پسر خودم...

واقعا نميدونم ين روزها اگه دندون ميداشتي چه شکلي ميشدي...

محمدرضاي عزيزم...خنده هات گريه هات ..جيغ ها و حتي لجبازي هاي بچگانه ات گرچه گاهي کلافه کننده است ولي همه اينها رو دوس دارم و متاسفم که گاهي خسته ميشم...

ولي تو هم ماشالا حسابي زرنگي و ميدوني از چه راه هايي وارد بشي براي اهدافت...

خواهش ميکنم خوب بخور و سالم باش...

ديگه قاشق قاشق غذا نميدم بهت...ميدوني که براي خودت اين کارو ميکنم...

دوستت دارم بهترينم

پسندها (1)

نظرات (0)