محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

معجزه مامان و بابایی

محمد رضا میدونی عاشق چه لحظه ای هستم؟

1393/7/6 9:51
نویسنده : mamani
142 بازدید
اشتراک گذاری

قهرمان من ميدوني  لحظه شماري ميکنم که کدوم کارتو ببينم؟؟؟

وقتي ظهر با يه عالمه خستگي برميگردم خونه...مياي بغلم شير ميخوري و دوتايي زل ميزنيم تو چشماي هم...من لبخند ميزنم و ميگم عاشقتم قهرمان من...و تو چشمک ميزني...عاشق چشمک زدنتم وقتي تو چشمام نگاه ميکني و شير ميخوري....

ميدوني اين شده يه علامن مخصوص بين من و شما...به نشان از اينکه چقدر به هم وابسته ايم.....

وقتي شک داري که بهت توجه دارم يا نه...يا وقتي يه کم خسته ام و حس ميکني ممکنه  خسته باشم....

شروع ميکني به چشمک زدنو من قربون صدقت ميرم....اونوقت شما ميخندي و تمام دنيا با خنده هاي تو شاد ميشه

فداي معصوميتت بشم ....با کوچکترين چيزي شاد ميشي و خدا نکنه حس کني من ميخوام به کاراي خودم برسم..ونقت مثل ديروز به نشان اعتراض صداي غرش از خودت در مياري....

مواظب معصوميتت باش نازنين من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)