محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 3 روز سن داره

معجزه مامان و بابایی

وقتي تو خواب ميخندي...

1393/6/12 9:10
نویسنده : mamani
152 بازدید
اشتراک گذاری

محمد رضاي من ميدوني يکي از قشنگ ترين لحظه هاي زنگيم کي هست؟

وقتي تو خواب ميخندي...دلم از همه دنيا راضي ميشه....وقتي نگاهت ميکنم و بعد از 5 دقيقه دوباره تو خواب ميخندي...ديگه انگار خدا نعمتشو بر من تمام کرده و هيچي ديگه از خدا نميخام...

باورت ميشه خنده هاي تو شده مهر تاييد رضايت من از زندگي!

هرچي ميخام اينقدر به تو وخنده هات وابسته نباشم....نمي تونم

يه کاري ميکني که من هم حرص ميخوم هم خنده ام ميگيره بابايي هم به زور جلوي خنده خودشو ميگيره....

اين کار شما اينه که شما دراز کشيدي و داري شير ميخوري و مثلا لالا کردي ....بعد يه دفعه نميدونم ياد چي مي افتي ميخندي و پا ميشي و راه ميري خودتو ميندازي رو ي بابايي ..و بابايي هم به زور جلوي خنده خودشوميگيره که من عصباني نشم...

آره پسر گلم ....خوابيدن شما تبديل شده به  کشتي بين من و شما....

فداي شيطون بازي هات بشم که هم خنده داره و هم ترسناک

فقط تو رو خدا يه کم اعتماد بنفستو بيار پايين...نميواد از پله آشپزخونه بپري پايين....آروم بيا

نميخواد  از روي اپن بياي روي مبل.... نميخاد با توپ شوت کدن بري تو اتاقت و برگردي...نميخاد دستتو بزاري روي پلو پز.....تا بخارشو لمش کني....

 

اين کارا واسه سال بعد شماست نه الان که هنوز يه سالت نشده....

عاشقققققققققققققققتم پسر نازنين من

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)