محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

معجزه مامان و بابایی

پر از هيجانم

1391/10/20 10:40
نویسنده : mamani
201 بازدید
اشتراک گذاری

فرشته مهربون من..انشالا که داري خوب رشد ميکني

اصلا نميتونم تصور کني در چه حالي....

نفس من و بابا...نميدوني چقدر دوست دارم...نميدوني تو خواستني ترين چيزي بودي که از خدا خواستم...

الان بابايي ميگه پس من چي بودم؟؟ههه

اکشال نداره..بابايي رو امام رضا خودش داد بهم..تو رو از امام رضا خواستم.......

فدات بشم امام رضا

دوستت دارم نفس من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سارا
20 دی 91 10:45
آآآآآآآآآآآاخ که چقدر دلم مام رضا می خواد دعا کن من و کیان و باباش بیایم پابوسش نی نی که خیلی داره حال می کنه معلومه
مامان سارا
20 دی 91 10:46
راستی یه آقا ببر تو مسابقه نی نی و پالتو شرکت کرده اگه دوست داری بهش رای بدی برو به وبلاگ http://ninimod.niniweblog.com و به آقا ببر که کدش 0027 رای بده . مرسی
مامان سارا
20 دی 91 10:46
لینکتم کردم با اجازه
فرشته
20 دی 91 11:06
خواهر جونم الی حوننننننننننننننننن عاشقتم
لیلا
20 دی 91 12:26
المیرای عزیزم از اینکه مامان شدی و هدیه ای از طرف خدا و امام رضا گرفتی مبارکت باشه گلم خیلی خیلی خوشحال شدم انشاا... 9 ماه به سرعت بگذره و نی نیت به سلامت بیاد بغل مامان و باباش بوس بای
ساعت نیک
4 تیر 96 12:47
وقت شناسی را با کمک ما به فرزندان خود بیاموزید!