محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

معجزه مامان و بابایی

محمد حسام هفت ماهه من

1392/3/26 12:15
نویسنده : mamani
147 بازدید
اشتراک گذاری

پسر گلم امروز شما 27 هفته ات تموم شد و رفتي بسلامتي توي 7ماه

سه ماهه سوم بارداري مبارک...تو اين روزا کلي داريم با هم کيف ميکنيم تو تکون ميخوري و من قربون صدقت ميرم..از رو شکمم يه دفعه ويراژ ميري و بابايي قند تو دلش آب ميشه...

يه شب بابايي ميگفت اصلا نميتونه تصور کنه که تو نباشي منم دقيقا هيمن حسو دارم..تو جزيي از بودن ما شدي و بدون انگار ديگه هيچي قابل تصور نيست...

محمد حسام قشنگ صداي قلبتو چند بار تواين هفته شنيدم...دوست دارم ساعت ها بشينم و به اين صدا گوش کنم...با اين صدا جون ميگيرم...بابايي خيلي دلش ميسوزه که نتونسته تا حالا صداي قلبتو بشنوه...

محمد حسام مامان شبا که برات قرآن ميخونم خيلي آروم ميشي...فک ميکنم داري گوش ميکني..آرزو دارم حافظ قرآن بشي...قول بده به ماماني...

نفس زندگي من داري حسابي رشد ميکني ها..الان بايد 40 سانتي شده باشي و 900 گرم هم وزن داشته باشي..منو که حسابي قلمبه کردي...دماغمو هم گرد و قلمبه کردي...ديدني کردي خلاصه مامانو

شبا که درد کمر و پا خوابم نميبره فقط فکر کردن به وجود تو آرومم ميکنه..بعد کم کم خوابم ميبره..من که اينقدر به خوابم حساس بودم الان ديگه راحت بيداري هاي شبانه را ميگذرونم..بدون ناراحتي..انگار تو واقعا منومامان کردي...

دوست دارم مامان خوبي برات باشم..ميخوام دنياي قشنگي برات بسازم پر از انرژي ..پر از اميد..پر از شادي..

اگه يه موقعي از دست دنيا و آدماش ناراحت ميشم تو به دل نگيري ها..آخه الان درگير اثاث کشي هستيم...منم هميشه از اين جريان بدم ميومده..اما سعي ميکنم تو رو ناراحت نکنم....

نفس زندگي من تو دلم خوب نفس بکش ماماني با تک تک نفساي تو جون ميگيره...انشالا اين سه ماه هم بسلامتي ميگذره و تو مياي تو بغل ما...واي خداي من..باورم نميشه از وجودمون يک موجود کوچولو بوجود آوردي...خدايا شکرت

نفس مامان دوستت دارم به اندازه لذت حرکاتت که وصف نشدنيه...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)