محمد رضامحمد رضا، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 2 روز سن داره

معجزه مامان و بابایی

معصومیتت باور نکردنیه...

1396/3/30 9:28
نویسنده : mamani
60 بازدید
اشتراک گذاری

پسر نازنینم این روزها بزرگ شدنت چند جانبه شده ..عاطفی .کلامی..قدی...انگار افتادی رو دور تند ..و من که قبلا دوست دارم زود بزرگ بشی...حالا استرسم گرفته از این همه سرعت ..و دلم برای این روزهات همون لحظه تنگ میشه..از بس که کارها و حرفات معصومانه و بی نظیره

نمیدونم چه حکمتی است که بچه ها اینقدر معصوم اند..انگار هیچی.هیچی از دروغ آزار..ریا..هیچی از هیچ رذیلتی تو مغزشون نیس..و انگار راز جذابیتشون هم همینه

مهم نیس یه بچه پسر باشه یا دختر..سفید باشه یا سیاه..انگار همه شون یه زبان مشترک دارند و اون روح پاک و معصومشون هست..

دیروز بهم میگی مامان من وقتی اندازه شما شدم برام گوشی میخری..میگم نه مامان جون من نمیخرم..انشاءلله خودت بزرگ میشی..میری سرکار اگه دوست داشتی برای خودت گوشی میخری...برای منم میخری؟..

میگی نه...من وقتی بزرگ شدم..رفتم سرکار برای همه اسباب بازی میخرم..برای شماهم اسباب بازی دوس داری؟..با هر سوالت دو چشمای براقت مل دکمه های سیاه و بزرگ برق میزنه و با تمام وجود منتظر جواب میمونه...

بعد میگی مامان من برای همه بچه ها اسباب بازی میخرم...فدات بشم که سریع میری تو همون کالبد و مفهوم زمان برات معنی نداره..همون لحظه واقعا میفهمم که با تمام وجودت رفتی بزرگ شدی و اسباب بازی هم خریدی...

کاش همه آدم بزرگ هایی که یه فرشته معصوم دارند یا یه فرشته معصوم میبینند..از معصومیت بچه ها خجالت بکشند و آزارشون ندن..متاسفانه هر روز آمار بد سرپرستی ها خیلی زیاد میشه..و من همیشه و همیشه به آینده اون فرشته های معصومی فکر میکنم که تو دست این بیماران افتادن...

نازنینم ای کاش معصومیتت همیشگی بود...

فدای بزرگ شدنت بشم خدا حافظت باشه

پسندها (1)

نظرات (0)